Založ si blog

Plné brucho, prázdne varlata?

Nech už v tej Prahe bolo ako akokoľvek na hovno, ja som si v Prahe fajne užila – myslím sex. To bolo fajne. Ale zaľúbila som sa. A to bolo na hovno. Zlé,celé zlé to bolo s tou láskou.

Nie hneď, ale prišlo to. Ale pekne po poriadku. Vybehli sme si s chalanmi do lesa, posedieť. Taká fajna reštika tam bola, terasa, psi a tak. A tam bol on. Pekný, asi aj mal deti, myslím si, veď tak vyzeral…

Sedela som s chalanmi na teraske a popíjali vínko. On sedel sám. Taký milý intelektuál.

– Takí sú najhorší -vravela niekedy moja kamarátka Zuza.

– Pozerá na teba- upozornil ma Peter.

-A už pekne dlho – dodal Daniel a očkom hodil po Petrovi. Z tých dvoch láska k blížnemu len tak sršala.

-Možno pozerá po vás-odvrkla som. Nejak sa mi nechcelo počúvať hlúpe narážky mojich gejkov – spolubývajúcich. Lebo som vám zabudla povedať, že oni fakt boli gejovia.

-Ako chceš, ale podľa mňa je milý – urazene odvetil Daniel a vzápätí dodal:

– Aspoň vyšli nejaký signál, možno aj motyka vystrelí- povedal a zmizol s Petrom v neďalekom lese. Vraj sa idú na chvíľu prevetrať.

Tak som tam ostala sama ako pes. Ale môj nápadník sa zrazu objavil pri stole. Dobre, nebudem to naťahovať, potom všetkom, čo som zažila v Prahe a čo sa nezadarilo, som si s nim proste užila. S ochranou, ale o to viac fajne. Chalani zavolali,. Že idú do nejakého ich teplého klubu, tak že mám izbu sama pre seba. No nevyuži to! Kus som sa sposto cítila, ale najskôr sme sa tri hodky rozprávali a až potom došlo na akt. Pretiahol ma fajne, tak ako to mám rada. Dlho, hlboko a silne. Fakt to stálo za to. Takže môj prvý sex v Prahe bol fakt fajny. Proste dobrá hudba,dobré pohyby, nežné a zároveň silné prirážanie. Orgazmus ja, orgazmus on. Neľutujem nič. Potom sme spolu varili. Našťastie, neboli tu žiadni spolubývajúci, takže sme sa fajn bavili aj v kuchyni. Smiali sa,ja som varila, on mi podával mäso, hrnce, varechu…

Uvarila som mu hovädzie na hubách a slovenskú cestovinu. Čechovi!

-Ty si si toto doniesla zo Slovenska? Veď to vyrába naša česká firma -smial sa,keď som mu ukázala plnú tašku cestovín- slovenskej ryže, ktoré som si dovliekla zo Slovenska.

Varím dobre (povedal)a rada (viem), takže bolo fajne. Hej, a volal sa Mirek, ale cítila som, že on nebude len jednorázovka.

-Niečo také som dávno nezažil, bolo mi fakt dobre -povedal, keď okolo jednej v noci odchádzal metrom domov.

-Ani ja ver mi – povedala som, a bola to pravda. Fakt som si nikdy s nejakým Čechom neužila hneď na prvom stretku. A čo? Serem na to.

-Chlapi potrebujú plné brucho a prázdne gule – povedala mi raz staršia kamarátka. Asi mala pravdu,lebo Mirek so mnou začal regulérne chodiť. Či za mnou,alebo so mnou som akosi neriešila. Ale jedno bolo isté – Radek mi totiž „akosi“ zabudol povedať, že ma doma dvoch dosť malých chlapcov  a jednu celkom nepríjemnú ženu.

Zo života Slovenky v Prahe, 1. kapitola

20.06.2014

Keď som šla do Prahy s kamarátom Petrom, vedela som, že nám pečené holuby nebudú padať do huby, ale že tu je taká bieda, tak s tým som nerátala. Všade bolo plno Ukrajincov, ktorí makali za smiešne peniaze a ti, co to nechceli, mali s robotou problém. Prácu sme si začali hľadať už doma na Slovensku. Niečo sme mali vybavené, tak som sa nebála. Povedali sme si, že budeme [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 15497x
Priemerná čítanosť článkov: 7749x

Autor blogu

Kategórie